Nationaal Reclamerechtcongres op 15 december
Het duurt nog even, maar we kijken nu al uit naar het Nationaal Reclamerechtcongres op donderdag 15 december. Ebba Hoogenraad (Hoogenraad & Haak) en Willem Leppink (Ploum) leiden u door een dag met actuele onderwerpen, boeiende sprekers en volop netwerkmogelijkheden.
Onderwerpen en sprekers zijn onder meer:
- Het jaarlijkse jurisprudentieoverzicht, door Ebba Hoogenraad; 'hot topics en hits & misses'.
- Autoriteit Consument & Markt, door Anne-Jel Hoelen (ACM), de jaarlijkse terug- en vooruitblik.
- Update van de Stichting Reclame Code.
- 'Prijs je rijk? Over kortingscommunicatie, en meer', door Daniël Haije (Hoogenraad & Haak)
- Actuele ontwikkelingen rond reclame en marketing, door Martijn Poulus (DDMA). Wat is er gebeurd en wat staat er op stapel ten aanzien van reclame en marketing op het internet? Over cookietoestemming, een mogelijk verbod op Google Analytics, alle jurisprudentie en ontwikkelingen rondom het gebruik van de verwerkingsgrondslag ‘gerechtvaardigd belang’ voor commerciële doeleinden (zoals reclame), het HvJ EU-arrest over ‘inbox advertising’, en de nieuwe regels voor influencers. Met interessante inzichten, vanuit juridisch perspectief én vanuit de public affairs invalshoek.
Met paneldiscussies, veel interactie en een borrel ter afronding belooft ook deze editie een inspirerende en boeiende dag op te leveren. Kijk voor aanmelden of meer informatie op deze link of via info@delex.nl.