Vrijdagmiddagberichten
- VIllamedia bericht dat de hele redactie van vakblad ReclameWeek de week enkele dagen niet bereikbaar was. Men volgde collectief een stoomcursus Rechtszaken in Nederland anno 2005. Omdat het zonder deze juridische kennis ondoenlijk blijkt een vakblad over reclame, media en marketing vol te schrijven, zoals de hoofdredactionele column meldt.
- In aansluiting op het vrijdagmiddagbericht van vorige week: IP Partner Richard Phillips, die bekend werd door een ruzie met zijn secretaresse over wat gemorste ketchup, vertrekt bij het kantoor Baker & McKenzie's. lees hier meer.
Overigens heeft Heinz ook gereageerd op de affaire: "Michael Mullen, the director of European Corporate Affairs for Heinz Europe, said that the company - which sells 120 million bottles of tomato ketchup a year in Britain - would be more than willing to ensure that Mr Phillips's trousers were free of unsightly stains. "Vinegar diluted with water is a quick and easy home remedy for removing ketchup," Mr Mullen told The Sunday Telegraph informatively, "but we are happy to pay Mr Phillips' dry cleaning bill instead. "After all, why should Ms Amner (de secretaresse) pay the price for enjoying the world's favourite ketchup?" meer hier.