Het succes van merkenbureaus (Nyenrode-spam)
“Geachte heer/mevrouw,
Het aantal merkregistraties in Europa neemt de laatste jaren toe. Klanten gebruiken hierbij echter steeds vaker het internet als middel voor registratie en informatie. Om succesvol te zijn moeten merkenbureaus anticiperen op deze veranderende klantvraag, de toegenomen concurrentie en de invloed van het internet op hun dienstverleningsproces. In dit onderzoek zullen zowel klanten als merkenbureaus in de Benelux ondervraagd worden.
De vragenlijst bevat 18 vragen en het invullen van deze vragenlijst kost ongeveer vijftien minuten van uw tijd. Deelnemers aan het onderzoek worden uitgenodigd voor een kosteloos seminar in het najaar van 2007 waarin de belangrijkste onderzoeksbevindingen worden gepresenteerd. Het seminar zal u ook workshops bieden waarin handreikingen worden gedaan voor de aanscherping van uw strategie en marketingactiviteiten. In elk geval krijgt u per email een samenvatting van de resultaten toegestuurd. Uit die bevindingen kunt u aflezen hoe klanten tegen uw dienstverlening aankijken en welke keuzes zij de komende drie jaar denken te gaan maken.
De enquête kan worden gestart door de onderstaande link aan te klikken. Wij garanderen dat uw antwoorden anoniem zullen blijven en gaan uiteraard vertrouwelijk om met uw respons. De resultaten zullen dan ook niet te herleiden zijn tot op het niveau van een individueel merkenbureau:
Bij voorbaat hartelijk dank voor uw deelname.
Met vriendelijke groet,
Prof. dr. Frank Kwakman
Hoogleraar Management van Professionele Dienstverlening Nyenrode Business Universiteit
P.S. De mogelijkheid bestaat dat deze vragenlijst naar meer collega’s van u is verzonden. Eén ingevulde vragenlijst volstaat voor dit onderzoek. Overlegt u dan ook intern wie van u de vragenlijst het beste kan invullen.
Please note: If you do not wish to receive further emails from us, please click the link below, and you will be automatically removed from our mailing list."